Panou de control electric pentru incalzirea saunei - SAUNUM Leil WIFI
Descriere
Operarea comodă și ușoară a încălzitorului de saună SAUNUM și a unităților de climatizare SAUNUM cu panoul de control SAUNUM LEIL. Cu setul mobil SAUNUM Leil, îți poți controla sauna oricând și oriunde. Tot ce trebuie să faceți este să asociați aplicația mobilă „Saunum Leil” cu un „Leil Mobile Set” conectat la o rețea „Wi-Fi”. Informațiile despre starea saunei vor fi afișate pe ecranul telefonului tău mobil!
Acest panou de control ajută la încălzirea și controlul saunei cu doar câteva clicuri - setați ora și tipul dorit de saună, iar când sauna este fierbinte, porniți unitatea de control al climatizării SAUNUM și bucurați-vă de un nou nivel de saună - căldură ușoară și climat de saună relaxantă. Acest panou de control poate optimiza, de asemenea, timpul de încălzire pe baza datelor de saună, îmbunătățind astfel experiența în saună și reducând consumul de energie.
Panoul de control SAUNUM LEIL vă permite să selectați până la trei tipuri de saune prestabilite:
- Sauna clasică cu abur fierbinte: temperatură 60 ° C - 100 ° C. Țineți robinetul dispozitivului de climatizare deschis la 25%, viteza dispozitivului de climatizare 1-3.
- Sauna umedă cu aburi: temperatura 45 ° C - 60 ° C. Țineți robinetul dispozitivului de climatizare deschis la 100%, viteza dispozitivului de climatizare 2-3. Cu cât temperatura este mai mică, cu atât supapa este mai deschisă, cu atât viteza unității de climatizare este mai mare, cu atât se extrage mai mult abur prin turnarea apei pe pietre.
- Sanarium blând: temperatură 40 ° C - 55 ° C. Pentru un abur blând, mențineți supapa dispozitivului de climatizare deschisă cel puțin 25%, viteza dispozitivului de climatizare 1-2.
Caracteristici:
- Poate controla toate seturile de încălzitoare electrice / dispozitive de climatizare SAUNUM de până la 9 kW / 12 kW (încălzitoarele cu putere mai mare au nevoie de o „cutie de contact” separată);
- Usor de folosit;
- Timp de încălzire optimizat și control al saunei;
- Panou de control cu ecran tactil;
- Meniu în mai multe limbi (engleză, germană, estonă, finlandeză, rusă, suedeză, slovenă).
Date tehnice:
- Selectarea temperaturii: 40 - 100 ° C
- Timp de încălzire: setat până la 12 ore
- Presetari pentru saună: 3 tipuri de presetări (temperatura selectabilă, timp, viteza dispozitivului de climatizare)
- Selectarea programului saunei: ziua selectată, ora, tipul saună
- Notificări: saună gata, stare încălzire, uși deschise, protecție la supraîncălzire aplicată
- Securitate: încuietoare, senzor ușă și protecție la supraîncălzire
- Dimensiuni, panou de control: 83 x 104 x 19,3 mm
- Dimensiuni, unitate de putere: 225 x 160 x 61 mm
- Tensiune de alimentare: 230 V 3 N ~
Technical specification
- Tensiunea de alimentare, faza 230 V 3 N ~
Shipping information
Prioritatea companiei noastre este de a livra clienților mărfuri de cea mai înaltă calitate la un moment convenabil pentru aceștia într-un loc la alegerea lor.
Livrăm mărfuri în toate țările lumii, dacă nu găsiți țara sau orașul de care aveți nevoie atunci când alegeți adresa de livrare, vă rugăm să ne contactați pe e-mail [email protected] sau să sunați la numărul de telefon de contact, prețul de livrare va fi fi calculat individual.
Livrarea este întotdeauna disponibilă.
Informații de livrare:
Pregătirea comenzii pentru expediere durează 2-3 zile lucrătoare din momentul primirii plății în contul bancar al magazinului. Odată ce comanda dumneavoastră este gata, aceasta va fi predată curierului pentru livrare.
Timpul de livrare:
Livrarea durează de obicei 8-10 zile lucrătoare, dar pentru comenzi mai mari sau voluminoase, perioada de livrare poate dura mai mult.
Vă rugăm să rețineți că comenzile nu sunt procesate, expediate sau livrate în weekend sau sărbătorile legale.
Termenul maxim de livrare nu trebuie să depășească 4-6 săptămâni.
Timpul de livrare se calculează din momentul în care comanda este ridicată și expediată din depozitul nostru. De îndată ce comanda este expediată, clientul va primi o notificare prin e-mail cu toate informațiile de urmărire a comenzii sale. Condițiile de livrare se pot modifica în funcție de distanța punctului de destinație.
Termenul de livrare pe site este aproximativ.
Compania nu este responsabila, pentru eventualele intarzieri de livrare.
Compania nu este responsabilă pentru rearanjarea electricienilor sau constructorilor.
NB! Dacă nu ați primit comanda în perioada de timp indicată mai sus, vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți.
Preturi de livrare la domiciliu
Costul transportului in toata Europa se calculeaza in functie de tarifele stabilite de serviciul de curierat.
Inainte de a livra marfa, curierul va aranja un timp de livrare acceptabil pentru dvs. telefonic (zile lucratoare Luni-Vineri 8:00 - 17:00).
Costurile de livrare nu sunt incluse in pretul produsului specificat in magazinul online.
Costul de transport va fi adăugat la valoarea coșului de cumpărături.
Colectarea bunurilor
La primirea mărfii livrate, vă rugăm să verificați starea expedierii (ambalajului), să vă asigurați că ambalajul nu este deformat sau deteriorat. Dacă bănuiți că coletul a fost deteriorat sau deformat, nu semnați documentele coletului și returnați coletul la curier. Dacă coletul este în regulă, atunci semnați factura (conosamentul) sau alt document de transfer-acceptare a transportului. Documentul semnat este dovada că bunurile comandate v-au fost livrate.
La achiziționarea de produse mai lungi de 2,4 m, clientul poate fi nevoit să aranjeze descărcarea.
Returnarea mărfurilor
Facem tot posibilul pentru a împacheta bunurile achiziționate de la noi. Din păcate, uneori se poate face rău în timpul transportului. Chiar dacă nu știi dacă ceva este deteriorat sau nu, este întotdeauna bine să faci fotografii coletului sosit pe smartphone-ul tău, vei avea nevoie de acestea în cazul în care se face vreun rău conținutului.
Dacă puteți vedea semne de ambalaj deteriorat, vă rugăm să luați următorii pași:
1. Faceți fotografii ale pachetului și asigurați-vă că deteriorarea este vizibilă.
2. Despachetați comanda și verificați dacă vreun produs este deteriorat, faceți o fotografie a articolului deteriorat.
3. Dacă există o încălcare, vă rugăm să ne informați prin e-mail [email protected]
NB! Pentru toate reclamațiile privind bunurile deteriorate sau sparte, trebuie să vă faceți reclamația în termen de o (1) zi lucrătoare de la data livrării. Compania trebuie să primească detalii complete și descriere în formă scrisă cu fotografii atașate ale bunurilor deteriorate.
Atunci când cumpărătorul refuză să accepte mărfurile livrate care nu sunt defecte, el trebuie să plătească costurile de returnare a bunurilor către noi.
Dacă aveți solicitări sau comentarii cu privire la serviciile de livrare a mărfurilor, vă rugăm să ne contactați prin e-mail sau telefon. Vom lua în considerare cu siguranță dorințele tale.